Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Krobi
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Justyna Matusiak   
czwartek, 02 marca 2017 10:12

Konkurs „Przygody Filonka Bezogonka”

Po raz pierwszy w bibliotece odbył się konkurs „Przygody Filonka Bezogonka” dla klas 2 szkoły podstawowej. Udział w nim wzięło 18 uczniów, którzy wykazali się bardzo dobrą znajomością opowiadania. 21 lutego rozwiązywali oni test, rebusy i krzyżówkę.

Laureatami konkursu zostali:

I miejsce - Emilia Nowak

II miejsce- Maja Władarczyk

III miejsce- Wiktoria Szpruta

Wyróżnienia:

- Zofia Niewmierzycka

- Zofia Kuczyńska

- Anna Smektała

- Mateusz Kubiak

- Karol Smektała

GRATULUJEMY!!!

 
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Michał Ratajczyk   
środa, 22 lutego 2017 17:20
 
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Dagmara Nawrocka   
niedziela, 19 lutego 2017 21:41

Logo Partnerstwa na rzecz wolontariatu na terenie gminy Krobia.

Dnia 15 lutego w naszej szkole dyrektor Józef Czarnecki wręczył nagrodę za pierwsze miejscew konkursie plastycznym na logo Partnerstwa na rzecz wolontariatu na terenie gminy Krobia. Zwyciężczynią tego konkursu została Klaudia Łuczak z klasy szóstej. Logo jest prostym symbolem, nieskomplikowanym graficznie czy kolorystycznie. Powinno być czytelne i łatwe do zapamiętania. Nagrodzona praca spełnia te warunki i będzie wykorzystywana przez Partnerstwo na rzecz wolontariatu na terenie gminy Krobia w celach promocyjnych, reklamowych, identyfikacyjnychi korespondencyjnych.

Gratulujemy!!!

 
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Michał Ratajczyk   
sobota, 18 lutego 2017 18:58
10 lutego 2017 roku w godzinach od 19:00 do 22:15 odbyła się "Noc robotów". Na zaproszenie p. Michała Ratajczyka Górowski Zespół Nauczycieli Informatyki w ramach pracy sieci współpracy i samokształcenia przeprowadził warsztaty robotyki i programowania dla młodzieży szkoły podstawowej i gimnazjum. 
Warsztaty odbywały się w dwóch turach 2 godzinnych:
  • z wykorzystaniem robotów mBot Ranger - Jacek Figiel - Robot mBot jest stworzony do nauki programowania. Programowany w graficznych środowiskach opartych na Scratch (PC) i Blockly (tablety), doskonale nadaje się do realizacji nowej podstawy programowej na II i III etapie edukacyjnym. Dzięki sterownikowi zgodnemu z Arduino, może być też z powodzeniem stosowany do nauki programowania w językach kodowanych tekstowo, opartych na C/C++.
  • z wykorzystaniem gry edukacyjnej ScottieGo - Cezary Kaczor - ScottieGo! to innowacyjne połączenie multimedialnej aplikacji edukacyjnej na urządzenia mobilne i realnych klocków do sterowania bohaterem. Kinestetyczny aspekt zabawy pozwala na przełamywanie barier związanych z poznawaniem abstrakcyjnych pojęć i sprzyja pracy w grupie. Starannie zaprojektowane środowisko gry stopniowo wprowadza użytkowników w świat programowania i rozwijają intuicję algorytmiczną. ScottieGo! to genialna zabawa i nauka dla każdego ucznia. 
  • z programowania w Scratch - Adam Biernacki - Środowisko Scratch służy do tworzenia interaktywnych historii, gier, animacji i obrazków za pomocą skryptów układanych z gotowych bloków. Od roku 2013 ma ono nową wersję – Scratch2.0, w której można pracować na stronie http://scratch.mit.edu Nie jest konieczne instalowanie programu, za to potrzebny jest dostęp do internetu.
Młodzież miała możliwość poznania podstaw robotyki i programowania jednocześnie świetnie się bawiąc. W przerwie wszyscy uczestnicy mieli okazję skosztować pysznych kanapek.
Zdjęcia w galerii.
 
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Michał Ratajczyk   
czwartek, 09 lutego 2017 19:51
Na stronie opublikowany został plan lekcji obowiązujący od 13 lutego br.

Zaktualizowany został też plan dowozów.
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 7 z 111