Aktualności

ZASADY NABORU DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ I KLASY I GIMNAZJUM
W ZESPOLE SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W KROBI
W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

I Obowiązkiem szkolnym objęte są dzieci i młodzież:
  1. Do kl. I szkoły podstawowej w roku szkolnym 2014/2015 przyjmuje się dzieci, które w roku 2014 kończą 7 lat oraz dzieci 6-letnie urodzone w 2008r. miedzy 1 stycznia, a 30 czerwca i nie odroczono im obowiązku szkolnego na podstawie Opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.  Dzieci przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców zamieszkałych w obwodzie szkoły. Do klasy I mogą być przyjęte również dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły urodzone w 2008r. miedzy 1 lipca- 31 grudnia na wniosek rodziców.
  2. Do kl. I gimnazjum przyjmuje się młodzież na podstawie zgłoszenia rodziców zamieszkałych w obwodzie gimnazjum, która posiada świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenie o wynikach sprawdzianu po kl. VI.
  3. Do kl. I szkoły podstawowej i gimnazjum mogą być przyjęci dzieci i młodzież z spoza obwodu jeżeli  szkoła podstawowa lub gimnazjum dysponuje wolnymi miejscami, po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, na wniosek rodziców do dyrektora szkoły.
  4. Liczbę wolnych miejsc ustala dyrektor szkoły na podstawie zatwierdzonej przez Organ Prowadzący organizacji szkoły na dany rok szkolny.
  5. kryteriach naboru uczniów do kl. I szkoły podstawowej i gimnazjum, terminach składania dokumentów oraz terminach przeprowadzania rekrutacji dyrektor zawiadamia kandydatów i ich rodziców umieszczając stosowną informację na stronie internetowej szkoły do końca lutego każdego roku.
  6. Przydział do poszczególnych  klas I szkoły podstawowej tworzy dyrektor szkoły biorąc pod uwagę: wiek dziecka, miejsce zamieszkania, organizację dowozu uczniów do szkoły.
  7. Przydział do poszczególnych  klas kl. I gimnazjum tworzy dyrektor szkoły  biorąc pod uwagę: szczególne zainteresowania, zdolności i osiągnięcia ucznia, miejsce zamieszkania, organizację dowozu ucznia do szkoły.
II Kryteria naboru do klasy pierwszej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2014/2015.
  1. Dzieci zamieszkałe w obwodzie spełniające warunki określone w I pkt.1.
  2. Dzieci zamieszkałe poza obwodem szkoły (jeżeli szkoła dysponuje wolnymi miejscami) po przeprowadzeniu rekrutacji.
  3. Kryteria rekrutacji do klasy pierwszej:
    • starsze rodzeństwo uczęszcza do szkoły-1 pkt.
    • rodzice mieszkają na terenie gminy – 1pkt.
    • dziecko posiada orzeczenie z o potrzebie kształcenia specjalnego- 1 pkt.
    • opiekunowie (dziadkowie) opiekujący się dzieckiem zamieszkują w pobliżu szkoły – 1 pkt.
  4. Wymagane dokumenty i terminy ich złożenia przez rodziców (prawnych opiekunów)
    • w przypadku dzieci zamieszkałych w obwodzie – zgłoszenie i wypełniona  ankieta (do pobrania w sekretariacie szkoły) od 03.03. do 31.03 każdego roku.
    • w przypadku dzieci zamieszkałych poza obwodem- wniosek i wypełniona - ankieta (do pobrania w sekretariacie szkoły) od 03.03. do 31.03.każdego  roku.
  5. Terminy postępowania rekrutacyjnego
    • pierwsze postepowanie rekrutacyjne od 10.04. do 14.04.2014r.
    • wywieszenie listy przyjętych do kl. I do 14.04.2014r.
    • kolejne postepowanie rekrutacyjne w przypadku dysponowania wolnymi miejscami od 20.08.-25.08. 2014r.
III Kryteria naboru do klasy pierwszej gimnazjum  w roku szkolnym 2014/2015.
  1. Młodzież zamieszkała w obwodzie gimnazjum spełniająca warunki określone w I pkt.2. Młodzież zamieszkała poza obwodem gimnazjum (jeżeli szkoła dysponuje wolnymi miejscami) po przeprowadzeniu rekrutacji.
  2. Kryteria rekrutacji do klasy pierwszej:
    • starsze rodzeństwo uczęszcza do gimnazjum-1 pkt.
    • rodzice mieszkają na terenie gminy – 1pkt.
    • rodzice pracują na terenie gminy – 1 pkt.
    • świadectwo z wyróżnieniem – 1 pkt
    • średnia z ocen na świadectwie powyżej 4,5 – 1 pkt.
    • ocena z zachowania bdb. – 1 pkt, wzorowe- 2 pkt.
  3. Wymagane dokumenty i terminy ich złożenia przez rodziców (prawnych opiekunów)
    • w przypadku młodzieży zamieszkałej w obwodzie – zgłoszenie  do pobrania w  sekretariacie szkoły) od 10.03. do 16.05.2014r., świadectwo ukończenia SP i zaświadczenie o wynikach sprawdzianu po kl. VI do 01.07.2014r.
    • w przypadku młodzieży zamieszkałej poza obwodem gimnazjum – wniosek, wypełniona ankieta (do pobrania w sekretariacie szkoły) od 10.03. do 16.05.2014r., świadectwo ukończenia SP i zaświadczenie  o wynikach sprawdzianu po kl. VI SP (mogą być poświadczone kopie) do 01.07.2014r.
  4. Terminy postępowania rekrutacyjnego
    • pierwsze postepowanie rekrutacyjne od 02.07. do 03.07.2014r.
    • wywieszenie listy  kandydatów zakwalifikowanych i nie zakwalifikowanych do kl. I do 03.07.2014r.
    • wywieszenie listy przyjętych do kl. I do 07.07.2014r.
    • kolejne postepowanie rekrutacyjne w przypadku dysponowania wolnymi miejscami od 20.08.-25.08. 2014r.







Odsłon artykułów:
2348656


https://section.iaesonline.com/akun-pro-kamboja/https://journals.uol.edu.pk/sugar-rush/http://mysimpeg.gowakab.go.id/mysimpeg/aset/https://jurnal.jsa.ikippgriptk.ac.id/plugins/https://ppid.cimahikota.go.id/assets/demo/https://journals.zetech.ac.ke/scatter-hitam/https://silasa.sarolangunkab.go.id/swal/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/sthai/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/stoto/https://alwasilahlilhasanah.ac.id/starlight-princess-1000/https://www.remap.ugto.mx/pages/slot-luar-negeri-winrate-tertinggi/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/storage/sgacor/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/images/qrcode/slot-dana/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/maxwin/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/img/cover/10k/