Indywidualizacja I-III SP

  alt
   

Projekt „Zajęcia dodatkowe w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III w Gminie Krobia” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
 

Gmina Krobia realizuje projekt pt. „Zajęcia dodatkowe w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III w Gminie Krobia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt ten będzie realizowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Okres realizacji niniejszego projektu obejmuje rok szkolny 2012/2013. Działaniami w ramach projektu będzie objęta grupa uczniów z klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krobia. Uczniowie ci, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb będą uczestniczyli w następujących zajęciach dodatkowych:
  • Zajęcia dla dzieci  z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
  • Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
  • Zajęcia logopedyczne;
  • Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
  • Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;
  • Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.
Udział ucznia w projekcie jest bezpłatny.
W ramach niniejszego projektu zostanie również doposażona baza dydaktyczna szkół w pomoce dydaktyczne. Zakup ten wynika z procesu indywidualizacji nauczania i wychowania, zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego w kl. I-III szkoły podstawowej, określonej Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Ogółem projekt ten jest kontynuacją szerszego projektu realizowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, a dotyczącego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonego w kontekście wdrażania nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Wprowadzona od 1 września 2009 roku nowa podstawa programowa wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół mówi, iż celem kształcenia ogólnego w szkole podstawowej jest kształtowanie u uczniów i uczennic postaw warunkujących sprawne i odpowiedzialne funkcjonowanie we współczesnym świecie.  Przewiduje, że indywidualna praca z uczniem w ramach obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjno-wychowawczych będzie stałym elementem nowej jakości procesu kształcenia i wychowania. Ogółem edukacja wczesnoszkolna ma stopniowo i możliwie łagodnie przeprowadzić dziecko z kształcenia zintegrowanego do nauczania przedmiotowego w klasach IV-VI szkoły podstawowej, jednocześnie zapewniając kontynuacje i ciągłość procesu edukacji rozpoczętego w przedszkolu.
Podsumowując prawidłowa realizacja projektu „Zajecia dodatkowe w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach I-III w Gminie Krobia” ma doprowadzić do osiągnięcia celu podstawowego, jakim jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie.

 
 
 
 
 
 
 







Odsłon artykułów:
2267663


https://www.remap.ugto.mx/pages/slot-luar-negeri-winrate-tertinggi/http://workload.cmp.ubu.ac.th/PortFolio/InnerCollAct/https://journal.mdpip.com/starlight-princess-1000/https://journal.uhe.edu.pk/sweet-bonanza-xmas/https://journals.zu.edu.ly/gates-of-gatot-kaca/https://mdpip.com/akun-pro-kamboja/https://sayangibu.sch.id/bonanza-gold/https://ppdb.sayangibu.sch.id/lucky-neko/https://www.sa-ijas.org/gates-of-olympus/https://www.sa-ijas.org/sweet-bonanza/https://rovedar.com/akun-pro-kamboja/https://www.sa-ijas.org/mahjong-ways-2/https://admin.berjasa.co.id/akun-pro-kamboja/https://admin.berjasa.co.id/gates-of-olympus/https://learning.modernland.co.id/storage/-/akun-pro-kamboja/https://learning.modernland.co.id/gates-of-olympus/https://pcdn.edu.pl/link-terbaik/https://pcdn.edu.pl/sweet-bonanza/https://pythononlinecompiler.com/sigmaslot/http://niaksha-academic.ac.id/rekomendasi-link/https://tapchi.hce.edu.vn/slot-hoki/https://tapchi.hce.edu.vn/link-situs/https://journal.uhe.edu.pk/demo-gratis/https://vokasi.ui.ac.id/products/luar-negeri/https://www.sa-ijas.org/depo25-bonus25/https://askantech.com/wp-content/gates-of-olympus/https://stephclairesmith.com.au/passwordhttps://theairdgroup.com.au/password/https://podcastmerch.com/password/http://ojs.redfundamentos.com/slot-pulsa/https://revistas.natura.unsa.edu.ar/schemas/dana/https://rmta.ru/sdana/http://ovo-terbaru.spatialys.com/https://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/dana/https://www.redfundamentos.com/imgs/pulsa/https://vokasi.ui.ac.id/web/wp-content/power-of-ninja/https://satpolpp.padanglawasutarakab.go.id/build/js/https://simtaru.padanglawasutarakab.go.id/assets/app/http://ptj.encyklopediateatru.pl/js/statistics/gates-of-olympus/http://ptj.encyklopediateatru.pl/styles/sweet-bonanza/https://sibukinblkpp.jogjaprov.go.id/project/thailand/https://morbis.id/https://sibukinblkpp.jogjaprov.go.id/tema/tanpa-potongan/https://demo-olympus.carrd.cohttps://demo-2024.crd.co/https://mahjong-ways2.uwu.ai/https://sibukinblkpp.jogjaprov.go.id/js/slot-dana/https://link-thailand.crd.co/https://padanglawasutarakab.go.id/starlight-princess/https://dpmptsp.simalungunkab.go.id/image/starlight-princess/https://sibukinblkpp.jogjaprov.go.id/js/gates-olympus/https://sibukinblkpp.jogjaprov.go.id/js/mahjong-ways-2/https://slot-gacor-2024.crd.co/https://satpolpp.padanglawasutarakab.go.id/slot-deposit-pulsa-tanpa-potongan/https://data.pasamankab.go.id/uploads/user/2024-02-28-081555.312437index.htmlhttps://data.kepahiangkab.go.id/uploads/user/2024-02-28-084507.827272index.htmlhttps://dpmptsp.simalungunkab.go.id/slot-deposit-pulsa/https://opendata.dairikab.go.id/uploads/user/2024-02-28-105502.123933index.htmlhttps://tpid.morbis.id/gates-of-olympus/https://repo.itdri.id/uploads/user/2024-02-28-115628.411686index.html/https://padanglawasutarakab.go.id/slot-gacor/https://reciss.asuss.gob.bo/slot-dana/https://philol-journal.sfedu.ru/pages/products/slot-depo-10k/https://tpid.morbis.id/starlight-princess/http://demo-olympus.atlantageek.com/https://babebun.ditjenbun.pertanian.go.id/products/gampang-menang/https://sgacor.carlosdelfino.eti.br/https://link-thailand.elumenotion.com/https://mahjong-2.healthyprog.com/https://slot-mahjong.vashonstorefront.com/https://majta.creson.edu.mx/slot-luar/https://minervaideas.com/https://babebun.ditjenbun.pertanian.go.id/products/malam-ini/https://pointer.ternatekota.go.id/products/kakek-merah/https://library.binawan.ac.id/products/kakek-zeus/